Bloog Wirtualna Polska
Jest 1 264 177 bloogów | losowy blog | inne blogi | zaloguj się | załóż bloga
Kanał ATOM Kanał RSS
Najlepsze Blogi

Podśmiechujki niebagatelne

wtorek, 25 lipca 2017 2:06
Skocz do komentarzy

        www.polskiemuzy.pl                                                         www.pielgrzymki.szczecin 
 
   ---------------------------------------------------------------------------------- 
 Polecam elektroniczne wydanie czasopisma - "Barwy Szkła" 
       
                www.barwyszkla.pl  
 
 Warto tam zajrzeć !
 

baner barwy szkla.jpg...

 I co?

Co to za podśmiechujki, w dodatku niebagatelne? 

Zatrzymaj się nad tym pytaniem Czytelniku !

Zatrzymałeś się ... ?

Jeśli idzie o mnie, to coraz częściej zatrzymuję się . . .

Dlaczego? ...

By nic co ważne nie umikęło... 

 

...k,MjY0MDcwODAsNDcxMzMxODM=,f,Slajd1_nz_big[1].jpg

Pytanie moje... O czym myśli lew... ? Sądzę , że o tym co wącha...  Pewnie się mylę ... ?

-----------------------------------------------------------------------------------------------------

Podśmiechujki niebagatelne


Co niektórym wyjaśniam ("lustrzany " komentarz) - metaforycznie lustro poleciłam p. Kopacz, by najpierw siebie dokładnie w nim obejrzała, bo w bezwzględny sposób odniosła się do twarzy p. Kaczyńskiego, nigdy nie mam w zwyczaju w ten sposób, czyli poprzez wytykanie wyglądu fizycznego, odnosić się do kogokolwiek( każdy jest, jaki jest), komentator zalecił mi to samo, napisał "kup se babo lustro", (nie muszę kupować , bo mam ich mnóstwo, więc mam wgląd do tego , wygórowanego pojęcia o sobie nie mam...) nie lubię krytykować ludzi, ale reaguję , gdy ktoś niegrzecznie obraża, czepiając się wyglądu i odsyłając do lustra, zwracam uwagę na tę , jakże istotną, rzecz, mianowicie - najpierw zobacz , jak sam wyglądasz i czy przypadkiem nie gorzej! Nie potrafię zrozumieć kobiet, które zauważają niekorzystne detale u innej kobiety, podczas gdy same są nie najpiękniejsze i nie najlepiej ubrane. Nie patrzę na drugą osobę poprzez pryzmat jej zewnętrznęgo wyglądu, przywiązuję wagę do wnętrza, bo ono jest najważniejsze.
P. Wiesiu sarkastycznie odniósł się do moich poglądów, nie kwestionuję tego bo jaki czytelnik ,taki odbiór, pod tym względem są różne zdania... Czyżby Pan Wiesiu nie wiedział, że pozdrowienie "Niech będzie pochwalony ..." odnosi się do Jezusa Chrystusa, a nie do J. Kaczyńskiego, przypomnę - Niech będzie pochwalony Jezus Chrystus ! ? Sarkazm tu był niewskazany. W moich słowach nie ma nienawiści, jest przekora w stosunku do pałających nienawiścią, a to różni się od postawionego zarzutu. Życzę , by p. Wiesiowi spełniły się marzenia pozostania prezesem - ministrem danego resortu, lecz czy to się uda ?, bo akurat na ten urząd, na który Pan wskazuje, członkostwo w partii nie jest konieczne, kolesiowie też nie mają wpływu, potrzebna jest duża wiedza i doświadczenie z tego zakresu i wyłącznie to decyduje o przyznaniu tej funkcji, jeśli Pan tym dysponuje, życzę jak najlepiej...
Fakt.pl podaje -
"Służby nagrywają protestujących ludzi pod domem Kaczyńskiego. Oto dowód!Służby nagrywają protestujących ludzi pod domem Kaczyńskiego. Oto dowód! ZOBACZ ZDJĘCIA
- Będziesz siedział! Będziesz siedział! - krzyczeli w sobotę wieczorem manifestanci, którzy zgromadzili się pod domem Jarosława Kaczyńskiego na warszawskim Żoliborzu. Nie wszyscy zdawali sobie sprawę z tego, że są pokątnie nagrywani. I nie chodzi o kamery stacji telewizyjnych. Fakt24 odkrył, że w sobotnie popołudnie nieumundurowani mężczyźni zainstalowali na latarni naprzeciwko willi prezesa PiS monitoring. Wszystko zdążyliśmy udokumentować na zdjęciach."
Ładnie to tak uderzać w człowieka? Aż się prosi, by orzec, zebrała się "chałastra", a wśród niej i tzw. przyzwoici ... i gnębią człowieka?! Mam nadzieję , że prezes Kaczyński sobie z tym poradził. Prawdopodobnie nie było Go w domu, całe szczęście... Jedynie Jego kot na parapecie okna ze zdziwieniem przyglądał się niespokojnemu tłumowi.
Podśmiechujki niebagatelne...
Kuba Wojewódzki wcześniej nakłaniał do gromadzenia się protestrujących przed domem J. Kaczyńskiego. Znalazł się kolejny "naprawiacz" demokracji, wiadomo, takiemu jak on, demokracja typu "róbta , co chceta" w to mi graj... Nękanie osoby jest karalne. Namawianie do nękania też. Niechby sobie tacy jak Kuba W. posiedzieli za kratkami (żart!), może rozumu im by przybyło chociaż to wątpliwa sprawa. Domagają się kar dla zwolenników i działaczy PiS, to dlaczego wrogów PiS-u nie karać za notoryczne przekraczenie prawa? A te kamery mogli równie dobrze zainstalować i opozycjoniści. Wystarczy spojrzeć na Petru, który w szeregu walczących dumnie wypina pierś z groźną miną . Zamarzyła mu się władza absolutna jak u Putina, tyle że Putinowi to on może co najwyżej buty wycierać i wykałaczki podawać bo z inteligencją na bakier ten cały Petru ... Szkoda , że ze swą flamą teraz na Teneryfy się nie wybrał ( kąśliwa uwaga dla kąśliwego polityka. Niech spuści z tonu , to i ja spuszczę ...) . Niech żałuje, bo pogoda tam idealna dla "zakochanych"... Jak można ufać takiemu człowiekowi...? Takich jak on w opozycji pełno. Bezużytecznie drą pierze dla samego darcia a nie dla pożytku !
Petru tak zagrzewał do walki - "Wyjdzie nas milion, to obalimy ten rząd..." . Jak tak można? Najwyraźniej chce się wyróżnić , lecz tego nie wie, co powinien wiedzieć , jak nie wie, ilu Polaków mieszka w Polsce i jaką przewagę ma PiS. Nie wystarczy mu, że już unicestwił swoje małżeństwo, gruchając z posłanką J.S. Jakim człowiekiem jest ten, który kala swoje gniazdo, oszukuje żonę i porzuca dzieci? Czy takiemu , nieodpowiedzialnemu, można zaufać? Znajdą się tacy, zaufają, tacy sami jak on. Hitlerowi też zaufali i ślepo brnęli w obozy zagłady. Tego chce Petru i jemu podobni? Bez cienia wstydu pcha się do przodu... Sam dosięgnął dna i innych za sobą chce pociągnąć jak Kijowski? Za rozsiewanie takich komunikatów, zagrzewających do wojny domowej, powinni zająć się nim prokuratorzy. Niechby popracował społecznie. Nie ma co , pobłażać w szczególnych przypadkach, dobro narodu i państwa winno być na pierwszym planie . Nie można pozwolić, by zło zbierało owoce. Dlatego potrzebny jest pewien dyktat jako lekarstwo gwarantujące prawą odnowę społeczeństwa. Mniejszość siejąca zgorszenie nie może być górą , bo do czego to doprowadzi jak nie do anarchii i moralnego upadku? Demokracja demokracją ale z określonymi wytycznymi , mającymi ochronić przed zgnilizną . Z dyscypliny całkowicie zrezygnować się nie da, jeżeli zmierza się do upadku, wtedy przeciwdziałanie wskazane. Zaraz zaczną się zarzuty o totalitaryzm... Korwin Mikke chętnie już rozkazuje - "...rozstrzelać posłów ...! , lecz ten "gość" nie zawsze ma po kolei w głowie, więc można mu to darować to zawołanie.
Nie zawsze podoba mi się , co mówi prof. Pawłowicz, tym razem trafiła w dziesiątkę -
"TO WY będzie siedzieć za pobłażanie przestępczym układom bezkarnie łupiącym nas w czasie waszych rządów.Za kłamstwa smoleńskie i okradanie ludzi z ich własności nieruchomości,za niewykonywanie przez was waszych "psich" urzędniczych obowiązków. Będziecie "siedzieć" za ten terror i nienawiść,które wprowadzacie na polskie ulice i do różnych instytucji,za karalne groźby,naciski i zastraszanie legalnie działających urzędników i funkcjonariuszy,za namawianie,by wymawiali posłuszeństwo swym polskim przełożonym.Jesteście zwykłymi zdrajcami Polski i niszczycie ją "za karę",że Polacy was odrzucili i nie możecie już na zasobach naszej Ojczyzny ze swymi zagranicznymi wspólnikami dłużej pasożytować".
Jeżeli opozycjoniści straszą aresztowaniami za dobrą zmianę , to dlaczego PiS ma pozostawać obojętnie w stosunku do afer, które działy się za rządów PO? Jak najszybciej powinni osądzić winnych. Boją się ładu ci, którzy mają nieczyste sumienia. Wplątani w układy i w układziki sieją zamęt , wychodzą na ulice w obronie własnych interesów i zagrzewają do walki wspólnie z mediami nieprzychylnymi PiS - owi. Tyle hałasu o zmianę prawa...
Tyle też niepotrzebnego krzyku w obronie skażonej demokracji. Zmiany w prawie niewygodne? A który złodziej na wielką skalę chce, by prawo działało na jego niekorzyść? I Tacy to też "złodzieje" i ich potomni, obrażając i krzycząc, zuchwali i występni, razem z nieświadomymi ich entuzjastami, dopominają się o swoje stracone możliwości.
Najbardziej komiczny moment z ich demonstracji to scenka z ogrodzeniem , w którego ścianki leżąc, stopami uderzają ze wzmożoną siłą. Skąd takich nawiedzonych wytrzasnęli i ile im zapłacili za ten kompromitujący wysiłek ? W biały dzień i nocą podśmiechujki skierowane w nich samych ... Przed nami co ..., to dopiero się okaże...
PS. Mam dość tych politycznych zawirowań... Przede mną nowe zadanie - dalszy remont miszkania. Zamieniłam wykonawców ukraińskich na rodzimego aranżera, bez porównania lepszy... To nie tylko patriotyczny sentyment też i racjonalna ocena. Może jeszcze kiedyś to uzasadnię ... To taka migawka z bieżących aktualności.

Podziel się




Komentarze do wpisu

Skocz do dodawania komentarzy
  • dodano: 05 sierpnia 2017 0:14

    Wiesiu, zgodziliśmy się co do tego, że w czasach słusznie minionych demokracja była pozorna, choć ówczesna władza chętnie używała tego określenia. Różnica pomiędzy tamtymi czasami, a obecnymi jest jednak wielka, choć Ty napisałeś, że to jest to samo - "teraz też jest pozorna demokracja jak faktycznie rzondzi posel Kaczyński ktory nawet nie jest premierem i nawet prezydent się go słuchał.". Różnica jest jednak kardynalna. PiS, odmiennie niż wówczas PZPR, uzyskał władzę w wyniku demokratycznych wyborów, również w wyniku demokratycznego procesu w Sejmie uchwalane są ustawy. Ponieważ PiS ma sejmową większość, to ustawy łatwo przechodzą, ale takie właśnie są reguły demokracji. Natomiast, co do pana Jarosława Kaczyńskiego, to rzeczywiście on jest "twarzą" wprowadzanych reform. To znaczy wygląda z zewnątrz tak, jakby wszystko działo się na jego życzenie. Ale, Wiesiu, jeśli byś się dokładnie przyjrzał, a nie ulegał manipulacji totalnej opozycji, to zauważyłbyś, że wprowadzanie reformy są konsekwentne i zmierzają do upodmiotowienia struktur Państwa na arenie wewnętrznej i na arenie międzynarodowej w kolejnych obszarach działania. Takiego programu reform nie układa się na kolanie, on musi być wynikiem wieloletnich analiz i przemyśleń. Choć z pewnością jest w tym programie olbrzymi wkład pana Kaczyńskiego, ale wierz mi, takich rzeczy nie robi się w pojedynkę. PiS przez cały okres rządów PO przygotowywał się do przejęcia rządów i przygotowywał program. W tym MUSIAŁO wziąć udział wiele osób, ekspertów. A teraz pan Kaczyński jednoosobowo mówi - zróbmy tak i tak. Ale to wcale nie oznacza, że to on dyktuje, to co chce, według własnego uznania. To, jest to wyraźnie widoczne, głeboko przemyślany, kompleksowy program.

    Na zakończenie, Wiesiu, powtórzę za panią Krystyną: "Czas obudzić się !
    Polecam różnorodne źródła dostępnej lektury na ten temat .
    Ważne w tym wyciąganie odpowiednich wniosków , przy równocześnie bacznym przyglądaniu się faktom.
    Do czego doprowadziły rządy PO?
    Do korupcji i moralnego upadku sporej części społeczeństwa.
    Prezes Kaczyński zasługuje na szacunek,
    bo robi wszystko , by wyprowadzić kraj ze ślepej uliczki..."

    autor adam

  • dodano: 04 sierpnia 2017 21:13

    P. Wiesiu, pewnie i jestem "czarująca",
    bo często to słyszę ... Czarować też potrafię ... Lepiej trzymać się z dala od czarownicy, bo jeszcze urok jakiś rzuci
    i co wtedy ? Będzie trzeba szukać pomocy
    u telewizyjnych wróżbitów, a to kosztuje niemało...
    Żarty na bok!
    Może warto zastanowić się, że to my , Basia, p. Adam i ja, mamy rację, a Pan się myli i słucha tylko TVN albo nie daj Boże wywodzi się z niechlubnego resortu
    i dlatego trwa przy swooim ? To pytanie retoryczne?
    Czas obudzić się !
    Polecam różnorodne źródła dostępnej lektury na ten temat .
    Ważne w tym wyciąganie odpowiednich wniosków , przy równocześnie bacznym przyglądaniu się faktom.
    Do czego doprowadziły rządy PO?
    Do korupcji i moralnego upadku sporej części społeczeństwa.
    Prezes Kaczyński zasługuje na szacunek,
    bo robi wszystko , by wyprowadzić kraj ze ślepej uliczki...

    autor Krystyna

    blog: krystynar.bloog.pl

  • dodano: 04 sierpnia 2017 20:57

    P. Wiesiu, a to pech, westchnął Grześ, gdy mu ptak narobił na głowę .
    A może w krowi placek Pan wdepnął?
    Albo kurze łajno przylepiło się do buta?
    Co by to nie było - nieprzyjemne ...
    Jaka rada ? Patrzeć dokładnie, w co się wchodzi i unikać takich miejsc.
    Wiem , że Pan to nie Dziadek Wentyl, wspomniałam o nim , bo miał specyficzne poczucie humoru.
    Fajnie , że ma Pan prawnuki, może i ja się kiedyś ich doczekam...
    Nie zmieniam zdania w kwestii "podpuchy",
    rozpoznaję blef ...
    A co do "wielkiego państwa" to we mnie tego nie ma, chociaż w niektórych sytuacjach
    i dla niektórych ( dla tych , którzy się panoszą...), na pokaz, to i to się znajdzie...
    Myli się Pan, często mam większy szacunek do tzw. "prostych" osób niż do tych
    z tytułami, w ocenie ludzi nie kieruję się ani pochodzeniem , ani wykształceniem czy stanowiskiem, tylko tym , kim dany człowiek jest.
    Często spotykamy wykształconych ale głupich i wysoko noszących się , a zdarza się , że prości ludzie są niezwykle mądrzy i prawi przy tym skromni, takich nie sposób nie szanować i nie doceniać .
    P. Adam nie ma złych intencji do Pana,
    rzeczowo odpowiedział na Pana komentarz.

    autor Krystyna

    blog: krystynar.bloog.pl

  • dodano: 04 sierpnia 2017 20:40

    Adas napisałżeś <Wiesiu, w tamtych czasach my nie mieliśmy demokracji, ani takiej, ani siakiej, to tylko nazywano demokracją. Takie semantyczne zabiegi często sie stosuje, nazywając fragmenty rzeczywistości pojęciami nieadekwatnymi do treści, na przykład nazywając aborcję - zabiegiem, czy bufety McDonald'sa - restauracjami. A wszystko po to, aby kogoś zwieść na manowce.> oto ja ci mowie tak jak było, poczytajsobie stare gazety to zobaczysz że pisali i Urban mówił ,że <warchoły z solidarnosci robią zamach na demokracje socjalistycznom> ze demokracji socjalistycznej bedziemy bronić i takie inne głupoty. Ja wiem,że to była pozorna demokracja, a teraz też jest pozorna demokracja jak faktycznie rzondzi posel Kaczyński ktory nawet nie jest premierem i nawet prezydent się go słuchał. Ale wy ludzie pokrenceni jestescie . pani Krystynko zawiodłem sie bo na pozor z tego obrazka przeswituje piekna i czarujaca kobita, ale w tych słowach juz pani taka czarujaca nie jest. Ale i tak całuje ronczki WIESIEK

    autor WIESIEK

    blog: nima

  • dodano: 04 sierpnia 2017 20:29

    W co jażem wdepnoł w jakieś gówno? Pani Krystynko przepraszam za mój jezyk, alem sie wnerwił. To za kogo mnie wielkie państwo macie, za śmiecia i głupka ? za jakiegoś cygana i pogrywacie ze mnom w ch? pani Krystynko, nie byłem żadnym Wentylem ale dziadkiem a nawet pradziadkiem jestem .U nas w marynarce wentyl to był taki, co to słuzył innym marynażom do paskudnej zabawy. Chcecie mi wmówić żem sie podszył, a niby pod co albo pod kogo? Adaś, a moze ty chcesz bym ci mowił pan, bo to juz taki jeden był co sie panem nazwał.(ciong dalszy nastopi)

    autor WIESIEK

    blog: nima

  • dodano: 04 sierpnia 2017 10:21

    I jeszcze kolejne słówko do Wiesia. Wiesiu, zarzucasz mi: "na jakiej racji opierasz swój osąd i skreślasz ta organizację? uległes telewizji i propagandzie, a sam Dociekliwemu i mnie zarzucasz uleganie . A masz jakies dowody na to co mowisz?"
    Wiesiu, ja nie ulkegam propagandzie, swoje poglądy kształtuję na podstawie faktów. Sięgam do źródeł. Pisałem o tym już wcześniej, że przeczytałem sprawozdanie finansowe FOD'u, że przeczytałem w internecie wyjaśnienia pana Kramka, że wysłuchałem w TV informacji o nawoływaniach pana Kramka do wywołania w Polsce rebelii.

    Wiesiu, ja mieszkam w ścisłym śródmieściu Warszawy i wszystkie te wydarzenia, które Ty znasz z relacji dzieją się na moich oczach, ja słyszę wznoszone hasła, widzę zachowanie tłumu, mechanizmy manipulacji stosowane przez organizatorów. Dla Ciebie okolica, w której się te wydrzenia dzieją, to jakaś część odległej Warszawy, a dla mnie ulice, którymi poruszam się codziennie od kilkudziesięciu lat. Z wieloma osobami, któe są pokazywane w telewizji, miałem w ciągu swojego już długiego życia kontakt osobisty, a jeśli nie z nimi bezpośrednio, to przynajmniej ze środowiskami, z których się wywodzą. I, dzięki temu, mam swoja opinię, nie musze sugerować się cudzym zdaniem.

    autor adam

  • dodano: 04 sierpnia 2017 10:04

    Pani Krystynie w odpowiedzi na 03 sierpnia 2017 23:50:

    Ja też, pani Krystyno, uważam, że Wiesio niezbyt udolnie usiłuje wywołać wrazenie, zę jest kimś innym, niż jest.

    A, jeśli idzie o FOD, to swoje zdanie na jej temat juz wyłożyłem. Ciesze sie, ze "służby" wzięły ją na tapetę.

    autor adam

  • dodano: 04 sierpnia 2017 9:57

    Wiesio, 03 sierpnia 2017 23:35, sprawiając wrażenie szczerego, bezpośredniego chłopa, zaczynając od słów: "Adaś, jak cie lubie , boś szczery w tym, coś rzekł, a rzekżes", dalej napisał: "W dawnych czasach my mieli demokracje socjalistyczna i też boni tłumaczyli , dlaczego ich władza jest jedynie sprawiedliwa i konieczna". Wiesiu, w tamtych czasach my nie mieliśmy demokracji, ani takiej, ani siakiej, to tylko nazywano demokracją. Takie semantyczne zabiegi często sie stosuje, nazywając fragmenty rzeczywistości pojęciami nieadekwatnymi do treści, na przykład nazywając aborcję - zabiegiem, czy bufety McDonald'sa - restauracjami. A wszystko po to, aby kogoś zwieść na manowce.

    Wyjaśniłeś, Wiesiu, że " Ja napisałem , ze popierasz Hitlera, bo tak oceniłem twoje słowa < i co z tego?> dla mnie takie słowa to zupełne poparcie tego , co bandyta zrobił." W ten sposób, Wiesiu, w sposób niedopuszczalny nadinterpretowałeś moje słowa. Ja słowa "i co z tego" napisałem, mając świadomość, ze dyktatura w swojej istocie wcale nie jest zła, zły moze być dopiero sposób jej sprawowania. Wyjaśniłem to obeszernie później, w e wpisie z 03 sierpnia 2017 22:28.

    Zadeklarowałeś sie, Wiesiu: "Nie oglondam teraz polskiej telewizji, bo próbuje mi wode z mózgu zrobic jak za czasow Urbana, i po co mam sie denerwować." A ja oglądam. Oglądałem również Urbana w czasie gdy był rzecznikiem rządu. I bardzo sobie ceniłem jego wystąpienia, bo dzięki nim wiedziałem, co się w kraju dzieje. Na przykład Urban powiedział; "Nieprawda jest, co twierdzi ksiądz Małkowski, że...", i ja juz wiedziałem, dzięki Urbanowi, co powiedział ksiądz Małkowski. Bo wystąpień księdza Małowskiego TV nie pokazywała, a Urbana owszem. Podobnie i teraz, oglądam TVP, co nie oznacza, ze bezkrytycznie. Ale, przynajmniej na razie, poza natarczywą i nadmierną propagandą sukcesu, ewidentnych łgarstw nie obserwuję. Tobie też, Wiesiu, zalecam TVP, znacznie bardziej prawdziwe, niż inne, komercyjne stacje.

    autor adam

  • dodano: 04 sierpnia 2017 9:33

    Słusznie napisała Pani, pani Krystyno, 02 sierpnia 2017 21:01: "Panowie - Dociekliwy i Wiesiek tu pełnią rolę pozerów, nie są do końca sobą . Ich wypowiedzi są szyte grubymi nićmi , czyli nieudolnie zamaskowane. Rozpoznaję w nich stałych bywalców."

    To nie pierwszy przypadek na Pani blogu, że dyskutanci zamazują swoją tożsamość, starają sie wywrzeć wrazenie, że są kimś innym, niż są w rzeczywistości, albo też swój cel w dyskusji realizują, rozpisując swoje wystąpienia na różne role. Przecież pamiętamy Romea od czarnej zarazy, czy jak mu tam było, który okazał się być kimś całkiem innym. Romeo nie przebierał w słowach, ta druga osobowość zachowywała się całkiem inaczej, ale obie postaci realizowały wspólny cel polemiczny.

    Podobne środki perswazji stosuje się rónież w dyskusjach politycznych oraz w marketingu handlowym. Generuje się różne wpisy, pochodzące z jednej ręki, ale stwarzajace wrazenie, że pochodzą z różnych źródeł. W ten sposób niezorientowany odbiorca nabiera przekonania, że dany pogląd jest powszechny (to polityka), albo dany produkt jest bardzo popularny, w związku z czym wypada go posiadać (to handel).

    W naszym przypadku Wiesiek zdemaskował się, pisząc 02 sierpnia 2017 22:52: "Tobie Adas brachu tez mowie, jak ci gdzieś wyganiają, to pokaz , żeś mężczyzna i że masz portki . Mój śp. ojciec zawsze mówił,że jak mam być meżczyzną to muszę być honorny i wiedzieć wiedzieć do czego rozum pasuje, do czego pięści i do czego portki. Meżczyzna jak sie ma portek, to kłoci sie jak baba. No to Adas pokaż , żes mezczyzna honorny."

    Ja, co prawda, wcześniej, bo 01 sierpnia 2017 9:53 napisałem: "Nie, Wieśku, nie jestem współwłaścicielem tego blogu, jestem tu ledwie tolerowanym (bo na kilku innych blogach nietolerowanym) długoletnim bywalcem. ". Ale w żaden sposób nie zasygnalizowałem, o jakie inne blogi chodzi, ani na czym polega ów brak tolerancji. Ale Wiesio trafnie to określił.

    Wiesiu, namawiam do większej czujności, jeśli chcesz, abym się nabierał na Twoje przebieranki.

    autor adam

  • dodano: 04 sierpnia 2017 8:56

    Pani Krystynko kochana. nie mam nic do z wykluczeniem tego co już pisałem. widze ze to intelgenckie towarzystwo aja prosty człowiek nie zabardzo pasuję . Ale z czym chciałem sie podzielić to swoim doswiadczeniem. Mi juz niezostało dużo lat i czasy idom nowe. Nie skończyłżem wielkich uniwersytetów i akademi i może moje wypowiedzi nie som takie fikusne jak innych wykształconych. Pisze z błedami napewno bo nie mam czasu poprawiać i pisze tak jak umię.Poprosze prawnuka to mi zalozy jakiś program jaki poprawia błendy , ja tego nie umie ale wtedy wolniej bede pisal i mniej. Przepraszam za te błendy i za to ze m tu przyszedł Całuje roczki WIESIEK

    autor WIESIEK

    blog: nima

  • dodano: 03 sierpnia 2017 23:54


    Adres You Tube należy skopiować baez znaku zpytania.

    autor laura

    blog: krystynar.bloog.pl

  • dodano: 03 sierpnia 2017 23:52

    na jakiej racji opierasz swój osąd i skreślasz ta organizację? uległes telewizji i propagandzie, a sam Dociekliwemu i mnie zarzucasz uleganie . A masz jakies dowody na to co mowisz? Basieńko , serce ty moje anielskie, nie nazwałem pana Kaczyńskiego dyktatorem, tylkom wskazał na drogę jaką idzie do dyktatorstwa , takom samom, jak szli inni wymienieni.< Podobno jesteś katolikiem, więc według mnie, nie godzi się tak bliźniego [katolika i rodaka] upodlić.
    To rzecz dyskusyjna -czy Kaczyński jest dyktatorem?. A skoro dyskusyjna- to należałoby wziąć pod uwagę, także zdanie innych. Bowiem z Twego komentarza wynika, jakobyś był pewien swej racji. > jestem katolikiem nie podobno tylko naprawde ale nie takim jak Kaczynski, który nie boi się Pana Boga i rzuca nam w twarz, ze my zdrajcy zdradzieckie mordy i zbrodniarze.Ja sie Sondu Bożego boje za moje inne grzechy, z których jużem sie wyspowiadał ale czy pokute mi Pan Bóg zaliczy, to nie wiem. Za te słowa sie sondu nie boje, bo mówię co mi rozum i serce dyktuje, a rozum mam od Pana Boga i serce też. A Kaczyński do Komuni przystempuje a w sercu nienawiść ma . A wszyscy którzy go nasladują i popierają służą Złemu a nie Panu Bogu. Basieńko , juz późno , to całuje rączki w cale sie na ciebie nie gniewam

    autor WIESIEK

    blog: nima

  • dodano: 03 sierpnia 2017 23:50


    Szanowni Państwo, wydaje mi się , że Wiesiu prostego człowieka udaje..., te błędy ort., którymi "upiększa" swoje wywody, są na potrzebę chwili. Czyż nie, p. Wiesiu? Zbyt jaskrawa to zmyłka... Przypomniał mi się komentator, z mego pierwszego blogu politycznego - A capite ad calcem... ,
    o nicku Dziadek Wentyl... Niezły był...
    Cóż dowolność demokratyczna...
    Dociekliwy zastrzegał, że więcej się tu nie pojwi, a ujawnił się w całej swojej okazałości...
    Świetne riposty Basi i p. Adama.
    Są organizacje optujące za wojną domową
    w Polsce. ??? !!! Konszachty z Rosją , Niemcami, Francją ... gotowi sprzedać Ojczyznę za srebrniki. Interesowni interesanci... Wywrotowi burżuje XXI wieku ... Trzeciosektorowe instytucje korzystają z finansowania spoza Polski, a wiadomo, jaki w tym cel i czym to się kończy. Fundacja "Otwarty Dialog" ma koncesję na broń. .. To z takimi zadaje się to niesympatyczne PO !
    Zakończę miłym akcentem . Dla Wszystkich - tych z "lewa i prawa" melodyjka na Dobranoc -
    https://youtu.be/wy1Z4bZaWiE?

    Do usłyszenia - Krystyna
    PS. Na wcześniejsze komentarze odpowiem , jak tylko to będzie możliwe.

    autor laura

    blog: krystynar.bloog.pl

  • dodano: 03 sierpnia 2017 23:35

    Adaś, jak cie lubie , boś szczery w tym, coś rzekł, a rzekżes < A, poza tym, moim zdaniem, demokracja wcale nie jest najlepszym sposobem rządzenia, bo oddaje rządy nad mądrą mniejszością w rece mniej mądrej większości, podatnej na manipulację.>
    No to właśnie demokracja wyniosła do władzy i Hitlera i Putina i tego Turka. W dawnych czasach my mieli demokracje socjalistyczna i też boni tłumaczyli , dlaczego ich władza jest jedynie sprawiedliwa i konieczna.A jesli chodzi o królów, to historycznie byli oni dyktatorami, bo o ile pamietam ze szkoły to mieli oni władze absolutna a to juz pcha do dyktatturyi gnebienia innych . a do czego dąża ci nowi chetni władzy absolutnej, o których piszę? Ja napisałem , ze popierasz Hitlera, bo tak oceniłem twoje słowa < i co z tego?> dla mnie takie słowa to zupełne poparcie tego , co bandyta zrobił. Ja mam swój rozum , duzo czytałżem różnych książek , porównywał z tym, com widział i słyszał. Nie oglondam teraz polskiej telewizji, bo próbuje mi wode z mózgu zrobic jak za czasow Urbana, i po co mam sie denerwować. Napewno Dociekliwy ma rację bo spójrz Adasku na swoje słowa <W mojej ocenie działalność FOD w zakresie wspomagania opzycjnistów na wschodzie jest jedynie przykrywką dla jej właściwej działalności. A przykładem działalność tej organizacji na gruncie polskim w ostatnim czasie. Ja tej organizacji nie opluwam, ja ją skreślam.> (ciong dalszy nastapi)

    autor WIESIEK

    blog: nima

  • dodano: 03 sierpnia 2017 22:28

    Dociekliwy, najpierw do Ciebie:

    "Organizacja wystąpiła o koncesję na wytwarzanie i obrót bronią w czasie Majdanu a to w celu uzyskania możliwości zakupu i przewozu kamizelek kuloodpornych." Kamizelek, powiadasz? A widziałeś treść tej koncesji? Ja widziałem (w telewizji pokazywali oryginał). Na jej podstawie możnaby produkować armaty.

    "Potem organizacja sama zrezygnowała z koncesji." A skąd to wiesz? To nieprawda, że w czerwcu koncesję odebral im min. Błaszczak? To dlaczego w swoim oświadczeniu (link podawałem w jednym ze swoich wcześniejszych wpisów) na ten temat ani mru, mru? Taka wsaniała okazja, żeby zarzucić PiS'owi kłamstwo, a oni buzia w ciup.

    "W czasie tym (dla ciebie ciekawostka) organizacja była popierana przez wielu polityków PIS, między innymi przez Małgorzatę Gosiewską. " Tego nie wykluczam. W mojej ocenie działalność FOD w zakresie wspomagania opzycjnistów na wschodzie jest jedynie przykrywką dla jej właściwej działalności. A przykładem działalność tej organizacji na gruncie polskim w ostatnim czasie. Ja tej organizacji nie opluwam, ja ją skreślam.

    "Nie musisz "gów.ami" rzucać," Nie muszę. Zrobiłem to świadomie i celowo, bo w swoim wpisie na temat środków przeznaczanych przez PiS na ochroną prezesa probowałeś rozpocząć dyskusję od włożenia w moje usta poglądów, których nie wyraziłem ""Adasiu domyślam się że dla ciebie...". To taki znmany bolszewicki chwyt retoryczny - włożyć w usta interlokutora coś, czego nie powiedział i potem się z nim rozprawiać. Ze mną, Dociekliwy, takiego numeru nie wykręcisz!

    Natomiast, jeśli idzie o Wacusia, to nazwałem go kanalią nie po raz pierwszy i on wie, dlaczego. Również wiedzą ci, którzy na tym blogu dyskutują dłużej niż kilka dni. Nie będę dalej tego uzasadniał.

    Pozwolę sobie ponmadto dodać, że nie odniosłeeś się do ŻADNEGO problemu, który ja w swoich wpisach poruszyłem. Ograniczasz się tylko do tematów które już wcześniej zostały "obślinione" przez ideologów tak zwanej opozycji. Własnego zdania nie masz. Dlatego ponawiam: "Wybacz, ale w mojej ocenie nie jesteś docielkiwy, bo łykasz propagandowe kluchy, jak indyk tuczony na święta. "

    Wiesławie, napisałeś: "Tobie Adas brachu tez mowie, jak ci gdzieś wyganiają, to pokaz , żeś mężczyzna i że masz portki " A pozwolisz, że będę kierował się własnym pomysłem na tę sprawę?

    Napisałeś także: "Adaś chyba przesadziłżeś z tym poparciem dla Hitlera. ja nie widzę różnicy miedzy tym jak do władzy dochodził Hitler, a teraz Putin i jak chce władze objąć Kaczyński." Wiesławie, uważaj, probujesz dyskutowacćpodobnie jak Dociekliwy. Gdzie znalazłes u mnie poparcie dla Hitlera? Wymyśliłes je sobie, bo to pewno Ci ułatwi dyskusję ze mną. Zatem powiem Ci to samo, co powiedziałem Dociekliwemu: "Ze mną, Dociekliwy (Wiesiu), takiego numeru nie wykręcisz! "Ja popieram linię wytyczoną przez pana Jarosława Kaczyńskiego, a oceniam jego działania i działnia rządu PiS poprzez skutki. A te są pozytywne!

    Napisałeś także, Wiesiu: "Ja choć prosty to wiem co znaczy dyktator." Dyktatorzy, Wiesiu, bywają różni. Owszem, dyktarorem był i Hitler i Stalin.Ale dyktatorem (praktycznie) był także każdy z królów absolutnych (zanim wymyślono monarchie konstytucyjne). Wielu rządzących, nawet i w ustrojach nominalnie demokratycznych, rządziło metodami autorytarnymi. Iwielu z nich było twórcami potęgi swoich ojczyzn.

    Ja do pana Jarosława mam zaufanie, choćby dlatego, że znmałem osobiście jego rodziców. A, poza tym, moim zdaniem, demokracja wcale nie jest najlepszym sposobem rządzenia, bo oddaje rządy nad mądrą mniejszością w rece mniej mądrej większości, podatnej na manipulację.

    autor adam

  • dodano: 03 sierpnia 2017 21:39

    Wiesiu >
    na układy nie ma rady. Po mojemu, to poleciałeś po bandzie wcielając do "bandy": Hitlera, Stalina i Putnia także Kaczyńskiego. Podobno jesteś katolikiem, więc według mnie, nie godzi się tak bliźniego [katolika i rodaka] upodlić.
    To rzecz dyskusyjna -czy Kaczyński jest dyktatorem?. A skoro dyskusyjna- to należałoby wziąć pod uwagę, także zdanie innych. Bowiem z Twego komentarza wynika, jakobyś był pewien swej racji. Pewien to Ty se możesz być, ale tylko tego, że kiedyś...umrzesz. I co wtedy? co powiesz Sędziemu- zaklasyfikowałem swego rodaka, katolika do "bandy" nie będąc wszechwiedzącym czyli wedle swego widzi mi się. Nie wiem, jaką wówczas otrzymasz "naukę" i co Sędzia z Tobą uczyni, ale...radziłabym już teraz zacząć pokutę i klęczeć na grochu w kącie waląc pięścią w swe piersi, a klata, niczym dzwon, będzie dudnić; moja wina...moja wina...bo przecież jako mężczyźnie, nie będzie pasowało powtórzyć błędu Adama i zwalać winy na Ewę, że Ci zapodała jabłko [medialne kłamstwo]. To jest bardziej skomplikowane niż nam się wydaje.
    Adam ma rację; należy brać pod uwagę świadectwa wszystkich świadków zdarzeń, a nie tylko wyrywkowy punkt widzenia, aby poznać prawdę.
    pozdrawiam serdecznie -bez całowania rączek :) .

    autor Aisab

    blog: http://ocalic-od--zapomnienia.blog.pl

  • dodano: 03 sierpnia 2017 12:23

    .Ja choć prosty to wiem co znaczy dyktator.W marynarce takiego dyktatora my mieli oficera, który nam w dupe dawał za bvle co. on tez otaczał sie donosicielami i knuł przeciw kapitanowi,ktory był fajnym chłopem. No to my sie zmówili i razu jednego taki mu wp. dali i za burte chcieli wyrzucić,ale kapitan usłyszał jego wrzaski i go uratował. To my kapitanowi powiedzieli, co on knuł i dla przykładu my poszli do paki na pare godzin a kapitan postaral sie o zwolnienie z okrentu tego bosmana. okazalo sie ze bosman był bezpieczniakiem nadanym z gory ale kapitan znalazl dowody jego innej winy, bo bosman lubił ładnych marynarzy. Jak tak spojrzeć na tych dyktatorów to oni tez maja swoje ukryte tajemnice i robia pozory uczciwych ludzi.ale to tylko pozory. Krysieńko, ja chyba widze na obrazkach twój portret i na pieknie sie znam to nie zaprzeczaj. lubie skromność u ludzi. Całuje rączki twoje i basieńki WIESIEK

    autor WIESIEK

    blog: nima

  • dodano: 03 sierpnia 2017 12:21

    Aj, Basieńko kochana mościa dobrodziejko. Ciebie zabrakło.A mogłążeś pokój uczynić między nami.ja zgodliwy jestem ale Dociekliwy jakoś z Adasiem nie bardzo .W dzisiejszych czasach mowi sie ze musi być chemia, ale to między chłopem a babą, a tu dwa chłopy. Dla mnie chemia to prawie anielskie perfumy a tu miedzy chłopami to raczej diabeł miesza i napuszcza jeden na drugiego. Adaś chyba przesadziłżeś z tym poparciem dla Hitlera. ja nie widzę różnicy miedzy tym jak do władzy dochodził Hitler, a teraz Putin i jak chce władze objąć Kaczyński.Ja moze i jestem prostym człowiekiem ale na swój chłopski rozum to pojmuje tak, ze musi być pierwej niezadowolenie z rządów władzy i ten kto chce wladze przejąć tu chce tych niezadowolonych zadowolić ale obietnicami. to sie nazywa kupowaniem zwolennikow.
    Hitler tez tak robil i Putin tak robił a wczesniej przed rewolucją tak robili bolszewicy Jedno wspólne znamie ma ta droga(ciongalszy nastąpi)

    autor WIESIEK

    blog: nima

  • dodano: 03 sierpnia 2017 8:45

    Gdy tylko panowie zostali sami, to zaraz się pogniewali, jak dzieci w piaskownicy.
    Poczekam na nową notkę; podzrawiam

    autor Aisab

    blog: http://ocalic-od--zapomnienia.blog.pl

  • dodano: 02 sierpnia 2017 23:38

    P.Wiesiu, takie poczucie humoru mogę zaakceptować .
    Najładniejsza to nie jestem,
    wyprowadzam z mylnego osądu, ale może najbrzydsza też nie ani taka sobie, by było śmieszniej, jestem, jaka jestem, załóżmy, że nieprzeciętna.
    Tyle w zakresie urody i czegoś jeszcze...
    To naturalne, że martwi się Pan o córkę , też martwię się o swoje dzieci...
    Może trafiła na dobrego szefa i jej nie zwolni?
    Trzeba żyć nadzieją .
    W TV reklamy, więc jestem tu w przerwie, już zaczał się film, uciekam...

    autor Krystyna

    blog: krystynar.bloog.pl

Zapamiętaj Nick

Zapamiętaj Blog

Wstaw emotikona

Akceptuję regulamin i zobowiązuję się do przestrzegania jego postanowień.

Nowy bloczek nad wpisami

środa, 23 sierpnia 2017

Nowy blooczek w narzędziach.http://www.liiil.pl/promujnotke
Nowy blooczek w narzędziach.
Nowy blooczek w narzędziach.

Kalendarz

« sierpień »
pn wt śr cz pt sb nd
 010203040506
07080910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

Galerie

O mnie

Jestem - miłośniczką poezji,literatury, historii sztuki, muzyki
i wszelkich sztuk pięknych... Kocham ludzi, przyrodę, a nade wszystko Stwórcę tego wszystkiego... Krystyna
Moje imiona blogowe to Laura, Ais, Christine, Krysta.
Zapraszam do czytania moich blogów.

O moim bloogu

Wiersze , proza. Rożnorodność tematyki

Archiwum

Wyszukaj

Wpisz szukaną frazę i kliknij Szukaj:

Subskrypcja

Wpisz swój adres e-mail aby otrzymywać info o nowym wpisie:

Statystyki

Odwiedziny: 1448325
Wpisy
  • liczba: 3615
  • komentarze: 26287
Galerie
  • liczba zdjęć: 154
  • komentarze: 112
Punkty konkursowe: 100
Bloog istnieje od: 3789 dni